Audi

Od niemalże 10 lat realizujemy marketing dla marek samochodowych, wśród nich Skoda, Volkswagen, Seat, Cupra oraz Audi.

audi_logo2

Audi to dynamika. Adrenalina. Pasja. Muskularna, rasowa prezencja. Moc, która przyspiesza puls. Ekskluzywność, która pieści zmysły. Jakość, która zapiera dech w piersiach.

Zakres naszych działań:

Audyt i optymalizacja
Optymalizacja profilu
firmy w Google
Pozycjonowanie
i link building
Techniczne SEO
Analiza widoczności
i ruchu na stronę
Raportowanie pozycji
i widoczności
Dalsze działania
pozycjonujące

Jak wygląda
nasza współpraca?

Działania związane ze stroną www rozpoczęły się od przeniesienia poprzedniej wersji serwisu na nowy adres. Wiązało się to ustawieniem odpowiednich przekierowań ze starej wersji strony na nową aby nie stracić wartości seo wypracowanej przez poprzednią stronę. Na początku strona posiadała problemy związane z niską widocznością i małym autorytetem w Google. Szczególnie zwróciliśmy uwagę na:

  • niską widoczność fraz brandowych
  • niską widoczność money keywords (krótki i długi ogon)
  • widoczność – 13 słów w top10 i 45 w top50
    przy znacznie większym potencjale
  • słaby wynik wydajnościowy w PageSpeed Insights
  • niską indeksację wynikającą z małego
    autorytetu strony w Google
  • zerowy profil linków

Pracę rozpoczęliśmy od ustalenia targetowania poszczególnych słów kluczowych na odpowiednie podstrony serwisu.

Łącznie połączyliśmy ponad 100 słów kluczowych do pasujących tematycznie podstron. Na kolejnym etapie po wykonaniu odpowiedniej optymalizacji mogliśmy zająć się największym problemem serwisu. Mając już przygotowaną hierarchię słów kluczowych rozpoczęliśmy działania zewnętrzne związane z link buildingiem. Do podlinkowania wykorzystaliśmy serwisy internetowe, przekierowania, serwisy społecznościowe, artykuły z linkami i inne źródła pozwalające na pozyskanie linków. Pozwoliło to nam uzyskać regularny wzrost na przestrzeni kolejnych miesięcy. Widoczność wzrastała kilkukrotnie rok do roku – od 45 do 113 słów kluczowych w pierwszym roku działań i od 113 do 198 słów kluczowych w drugim roku działań. Dzięki zwiększającej się widoczności nastąpił także znaczny wzrost ruchu. Obecnie domena utrzymuje wysoki autorytet w Google, wysoką indeksację i jest widoczna na wiele słów kluczowych zarówno brandowych i money keywords z krótkiego i długiego ogona.

A oto efekty naszej współpracy

Dzięki wdrożonym zmianom i działaniom
SEO strona uzyskała:
408%
wzrostu widoczności
130
obecna liczba słow
kluczowych w Google
62,27 %
ruch z kanału wyszukiwań
organicznych to ponad 80%
całego ruchu na stronie.
48,66%
więcej ruchu z Google
Widoczność

Zobacz również

Rozwój Twojej firmy zaczyna się tutaj.
Porozmawiajmy o rozwiązaniach,
które wpłyną na progres w Twoim biznesie.
Skuteczna ewolucja wizerunku
i sprzedaży wymaga planu.