Case Study IT Manager

IT Manager

IT Manager to najczęściej wybierany polski system klasy IT Service Management.

925%
wzrostu widoczności w przeglądarce

IT Manager to wysokiej jakości oprogramowanie z którego korzysta ponad 6500 firm.

Cele jakie sobie postawiliśmy to zwiększenie ilości słów kluczowych związanych z ofertą w top 3 wyników wyszukiwania. Zwiększenie widoczności pozytywnie przełożyło się na zwiększenie ilości wejść na stronę. Pozyskaliśmy wartościowy ruch dzięki precyzyjnemu doborowi słów kluczowych. Firma zwiększyła konwersje z działań SEO, uzyskując większą liczbę leadów pozyskanych ze strony internetowej.

Zakres naszych działań:

Audyt strony
Optymalizacja strony pod
wybrane słowa kluczowe
Opracowanie wytycznych do
modyfikacji treści na stronie
Konfiguracja analityki
Pozycjonowanie
i link building

Jak wygląda
nasza współpraca?

Na pierwszym etapie wykonaliśmy audyt strony wraz z wytycznymi do wdrożenia. Serwis posiadał kilka problemów, które ograniczały możliwość wzrostu widoczności w wyszukiwarce Google. Najważniejsze problemy, które udało się rozwiązać na początku to:

  • poprawienie błędnych przekierowań
  • poprawienie długiego czasu wczytywania strony
  • optymalizacja znaczników title/description
    w obrębie całej witryny)
  • poprawienie słabego wyniku wydajnościowy
    w PageSpeed Insights
  • dodanie atrybutów alt przy grafikach
  • dopracowanie struktury nagłówków H1-H6

Jednym z najważniejszych czynników na tym etapie była optymalizacja znaczników title/description w obrębie całej witryny.

Problem polegał na tym, że niektóre podstrony nie posiadały powyższych znaczników lub były one zduplikowane. Poprawione zostały także błędne przekierowania oraz elementy oznaczone jako problematyczne w narzędziu PageSpeed Insights. Poprawienie tych elementów przyspieszyło także działanie strony. Na koniec usprawniona została struktura nagłówków H1-H6. Następnie przeszliśmy do działań zewnętrznych czyli rozbudowy profilu linków. Udało się pozyskać zdywersyfikowany profil linków na który składały się serwisy internetowe, portale społecznościowe czy artykuły z linkami. Regularnie publikowane są także publikacje sponsorowane na wysokiej jakości serwisach internetowych.

A oto efekty naszej współpracy

Dzięki wdrożonym zmianom i działaniom
SEO strona uzyskała:
od 4 do 41
słów kluczowych w TOP3 wyników
wyszukiwania Google
od 8 do 121
słów kluczowych w TOP10 wyników
wyszukiwania Google
od 117 do 481
słów kluczowych w TOP50 wyników
wyszukiwania Google
Top 3
Top 10
Top 50

Zobacz również

Rozwój Twojej firmy zaczyna się tutaj.
Porozmawiajmy o rozwiązaniach,
które wpłyną na progres w Twoim biznesie.
Skuteczna ewolucja wizerunku
i sprzedaży wymaga planu.