Black Box to firma rodzinna, która na rynku gastronomicznym jest od ponad 20 lat.
Zakres naszych działań:
strony internetowej
certyfikatu SSL
słów kluczowych
i link building
internetowej
pozycjonujące
Jak wygląda
nasza współpraca?
Początek pracy nad serwisem polegał na wdrożeniu certyfikatu SSL, którego strona nie posiadała oraz pełnej implementacji analityki. Podpięte zostały narzędzia – Google Tag Manager, Universal Analytics, Google Search Console, Remarketing Tag. W przypadku optymalizacji głównym problemem były niedopasowane meta opisy lub nieodpowiednia struktura nagłówków na niektórych podstronach. Problematyczne były również zbyt krótkie treści, których objętość należało powiększyć. Główne problemy na początku wykonywanych działań były następujące:
- brak opisów meta description
- nieodpowiednio dopasowane opisy meta title
- dla niektórych podstron nieodpowiednia
struktura nagłówków - zerowy profil linków zewnętrznych
- zbyt krótkie opisy, które mogły spowodować
problemy związane z ‘thin content’
Nasze działania rozpoczęły się od optymalizacji wydajności witrynym, a następnie poprawy wszystkich opisów meta title/description w obrębie całego serwisu.
Poprawiona została również struktura nagłówków H1-H6. W kolejnym etapie poprawione zostały opisy tam gdzie istniało ryzyko wystąpienia problemu “thin content”. Treści zostały opracowane w oparciu o wcześniej przygotowaną hierarchię słów kluczowych. W międzyczasie prowadziliśmy działania związane z link buildingiem. Linki pochodziły ze zdywersyfikowanych źródeł, którymi były serwisy internetowe z popularnych platform contentowych, profile, fora internetowe, serwisy społecznościowe i artykuły z linkami. Pozyskanie łącznie kilkuset linków zewnętrznych w połączeniu z optymalizacją witryny pozwoliło na znaczne zwiększenie widoczności i ruchu na stronie:
A oto efekty naszej współpracy
SEO strona uzyskała:
wyników wyszukiwarki Google