Case Study Black Box

Black Box

Jedna z najbardziej znanych firm cateringowych w Szczecinie.

296%
wzrostu ruchu na stronie internetowej

Black Box to  firma rodzinna, która na rynku gastronomicznym jest od ponad 20 lat.

Wspólnie pracujemy nad uzyskaniem pozycji lidera cateringów dietetycznych w Szczecinie, Gorzowie Wielkopolskim i innych miastach ościennych aglomeracji szczecińskiej. Firmie Black Box zapewniliśmy kompleksową ofertę, od content marketingu, fotografii produktowej po konsultacje i realizację kampanii reklamowych w internecie.

Zakres naszych działań:

Optymalizacja
strony internetowej
Implementacja
certyfikatu SSL
Opracowanie
słów kluczowych
Techniczne SEO
Pozycjonowanie
i link building
Wdrożenie analityki 

internetowej
Dalsze działania
pozycjonujące

Jak wygląda
nasza współpraca?

Początek pracy nad serwisem polegał na wdrożeniu certyfikatu SSL, którego strona nie posiadała oraz pełnej implementacji analityki. Podpięte zostały narzędzia – Google Tag Manager, Universal Analytics, Google Search Console, Remarketing Tag. W przypadku optymalizacji głównym problemem były niedopasowane meta opisy lub nieodpowiednia struktura nagłówków na niektórych podstronach. Problematyczne były również zbyt krótkie treści, których objętość należało powiększyć. Główne problemy na początku wykonywanych działań były następujące:

 

  • brak opisów meta description
  • nieodpowiednio dopasowane opisy meta title
  • dla niektórych podstron nieodpowiednia
    struktura nagłówków
  • zerowy profil linków zewnętrznych
  • zbyt krótkie opisy, które mogły spowodować
    problemy związane z ‘thin content’

Nasze działania rozpoczęły się od optymalizacji wydajności witrynym, a następnie poprawy wszystkich opisów meta title/description w obrębie całego serwisu.

Poprawiona została również struktura nagłówków H1-H6. W kolejnym etapie poprawione zostały opisy tam gdzie istniało ryzyko wystąpienia problemu “thin content”. Treści zostały opracowane w oparciu o wcześniej przygotowaną hierarchię słów kluczowych. W międzyczasie prowadziliśmy działania związane z link buildingiem. Linki pochodziły ze zdywersyfikowanych źródeł, którymi były serwisy internetowe z popularnych platform contentowych, profile, fora internetowe, serwisy społecznościowe i artykuły z linkami. Pozyskanie łącznie kilkuset linków zewnętrznych w połączeniu z optymalizacją witryny pozwoliło na znaczne zwiększenie widoczności i ruchu na stronie:

A oto efekty naszej współpracy

Dzięki wdrożonym zmianom i działaniom
SEO strona uzyskała:
269,36%
więcej ruchu w stosunku rok do roku
45%
ruch z kanału organicznego Google
350
słów kluczowych w top10
wyników wyszukiwarki Google
Widoczność
Użytkownicy #1
Użytkownicy #2

Zobacz również

Rozwój Twojej firmy zaczyna się tutaj.
Porozmawiajmy o rozwiązaniach,
które wpłyną na progres w Twoim biznesie.
Skuteczna ewolucja wizerunku
i sprzedaży wymaga planu.