Case Study Mediklinika

Mediklinika

Klinika zdrowia i urody w Szczecinie

825%
wzrostu widoczności
w przeglądarce

Mediklinika to najdłużej
świadcząca usługi prywatna
klinika w województwie
zachodniopomorskim.

Wyróżnia się na tle prywatnych ośrodków zdrowia jakością, kompleksowością oraz tym, że przyjmują w niej wybitni specjaliści. Cele jakie sobie postawiliśmy to zwiększenie widoczności w Google na kluczowe frazy oraz zwiększenie wartościowego ruchu.

Zakres naszych działań:

Audyt i optymalizacja
Opracowanie słów
kluczowych
Optymalizacja strony pod
wybrane słowa kluczowe
Techniczne SEO
Pozycjonowanie
i link building
Analityka
internetowa
Dalsze działania
pozycjonujące

Jak wygląda
nasza współpraca?

Prace nad serwisem rozpoczęliśmy od audytu, który wskazał największe problemy serwisu, które mogą ograniczać wzrost jego widoczności
w wyszukiwarce Google. Główne problemy na początku wykonywanych
działań były następujące:

  • wiele adresów URL wskazujących „błąd 404”
  • długi czas wczytywania strony
  • słaby wynik wydajnościowy w PageSpeed Insights
  • adresy URL nieprzyjazne wyszukiwarce
  • brak unikalności nagłówków H1, H2, H3
  • brak atrybutów alt przy grafikach
  • niepoprawna struktura nagłówków H1-H6

Zaczęliśmy od poprawienia wyniku wydajnościowego w narzędziu PageSpeed Insight w międzyczasie usuwając błędy 404 i adresy URL nieprzyjazne wyszukiwarce.

Powyższe działania optymalizacyjne już
poprawiły widoczność strony i pozwoliły zająć
się pozyskiwaniem linków zewnętrznych.

Poprawiona została także unikalność i struktura nagłówków H1-H6. Zanim rozpoczęliśmy ten zakres prac, najpierw opracowaliśmy hierarchię słów kluczowych i wykonaliśmy optymalizację podstron pod wybrane słowa. Poprawki techniczne wykonane, można skupić się na działaniach link buildingu. W kolejnym etapie mogliśmy przejść do działań zewnętrznych. Działania na zewnątrz serwisu sprowadzały się do link buildingu z takich źródeł jak: serwisy internetowe, serwisy społecznościowe, artykuły z linkami i inne źródła pozwalające na pozyskanie linków o wysokiej jakości. Dynamika pozyskiwania linków w połączeniu z optymalizacją serwisu pozwoliła na znaczny wzrost widoczności serwisu w wyszukiwarce Google.

78775
Nowi, pozyskani użytkownicy
% całości: 81,49% (96 674)
54,48%
Współczynnik odrzuceń
Śr. dla widoku danych: 54,84% (-0,67%)

A oto efekty naszej współpracy

Dzięki wdrożonym zmianom i działaniom
SEO strona uzyskała:
825%
wzrostu widoczności
300
obecna liczba słow
kluczowych w Google
Top 10
słowa kluczowe są w TOP 10
wyników wyszukiwarki Google.
< 80%
ruch z kanału wyszukiwań
organicznych to ponad 80%
całego ruchu na stronie.
63%
więcej ruchu z Google
Ruch
Linki zewnętrzne

Zobacz również

Rozwój Twojej firmy zaczyna się tutaj.
Porozmawiajmy o rozwiązaniach,
które wpłyną na progres w Twoim biznesie.
Skuteczna ewolucja wizerunku
i sprzedaży wymaga planu.